niedziela, 27 lutego 2011

konkurs świąteczny

Dziś chciałam wam przedstawić zdjęcie mojej chrześnicy, które wygrało w konkursie świątecznym. Zdjęcie zostało wyróżnione spośród ponad 1200 nadesłanych fotografii.

Wygrana małej Zuzi była dla mnie wielkim zaskoczeniem- a jeszcze większym dla rodziców, gdyż nie wysłali oni żadnego zdjęcia do konkursu.

Jak się dalej okazało pewna osoba "użyczyła" sobie kilku zdjęć Zuzi  kradnąc je z mojej strony internetowej i wysłała na konkurs. Jednak świat okazał się bardzo mały , gdyż gazeta, w której ukazło się zwycięskie zdjęcie Zuzi , pojawiła się w mojej skrzynce.


Wydaje nam się, że w sieci jesteśmy anonimowi, jednak jest to bardzo mysle stwierdzenie.....

Ponizej przedstawiam zwycięskie zdjęcie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty