wtorek, 12 maja 2015

Patrycja i Ninka,

Dwie cudowne dziewczyny, czyli Patrycja i jej córeczka Ninka.
 Patrycja brała udział w moim projekcie 9 miesięcy, więc od początku mogłam obserwować jak Ninka rośnie pod sercem swojej mamy.

 Na kolejnej sesji spotkałyśmy się w plenerze, gdzie chciałam uchwycić w kadrach , miłość, uczucie i radość jaką daje macierzyństwo. 
 Sesja wyszła cudownie, tak jak sobie wymarzyłam i zaplanowałam. 
 Cudowna pogoda, magiczna miejscówka i piękne modelki.
 Sesja gotowa, a zdjęcia poleciały do druku  :) 
Patrycjo ,wiem , że chciałaś  aby w ramkach znalazły się zdjęcia z sesji noworodkowej Ninki.... szkoda, że nie było mi dane jej zrobić, i wiem, ze jest Ci przykro, ze do dziś dnia ich nie masz...mam jednak nadzieje, ze w końcu je otrzymasz...

A póki co, niech kadry z naszej sesji z cudna 4 miesięczna Ninka znajdą zaszczytne miejsce w Waszym domu i zachwycają Was za każdym razem kiedy na nie spojrzycie :) 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty